All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Factors Influencing Decision Making of Czech Households when Purchasing Clothes and Footwear

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113423 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi

  • Original language description

    Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.

  • Czech name

    Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi

  • Czech description

    Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LV

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    1-16

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database