Analysis of Factors Influencing Decision Making of Czech Households when Purchasing Clothes and Footwear
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113423 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi
Original language description
Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.
Czech name
Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi
Czech description
Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LV
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
1-16
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—