The Impact of Factors on Consumer Behaviour of Households when Purchasing Different Commodities.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113426" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113426 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit
Original language description
Příspěvek se zabývá porovnáním vlivu jednotlivých klíčových faktorů u různých komodit na rozhodování domácností při nákupu rozdílných skupin komodit. Primární data byla získána technikou elektronického dotazování. Jeho prostřednictvím byly získány informace o 727 českých domácnostech v roce 2006 a o 1074 českých domácnostech v roce 2005 v rámci výzkumu prováděného Ústavem marketingu a obchodu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Data byla vyhodnocena zejména pomocí popisné statistiky v statistickém softwaru STATISTICA. Po provedené analýze vlivu faktorů u různých komodit (potravin, oděvů a obuvi, vybavení domácnosti) můžeme konstatovat, že při porovnání míry vlivu faktorů nejsou patrné výrazné odchylky. Velice podobná míra ovlivnění faktory byla zaznamenána u kategorie vybavení domácnosti a kategorie oděvů a obuvi.
Czech name
Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit
Czech description
Příspěvek se zabývá porovnáním vlivu jednotlivých klíčových faktorů u různých komodit na rozhodování domácností při nákupu rozdílných skupin komodit. Primární data byla získána technikou elektronického dotazování. Jeho prostřednictvím byly získány informace o 727 českých domácnostech v roce 2006 a o 1074 českých domácnostech v roce 2005 v rámci výzkumu prováděného Ústavem marketingu a obchodu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Data byla vyhodnocena zejména pomocí popisné statistiky v statistickém softwaru STATISTICA. Po provedené analýze vlivu faktorů u různých komodit (potravin, oděvů a obuvi, vybavení domácnosti) můžeme konstatovat, že při porovnání míry vlivu faktorů nejsou patrné výrazné odchylky. Velice podobná míra ovlivnění faktory byla zaznamenána u kategorie vybavení domácnosti a kategorie oděvů a obuvi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
1-5
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—