Consumer behaviour on media market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113290 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chování spotřebitele na trhu s médii
Original language description
Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn
Czech name
Chování spotřebitele na trhu s médii
Czech description
Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
13-14
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—