All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer behaviour on media market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113290 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Chování spotřebitele na trhu s médii

  • Original language description

    Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn

  • Czech name

    Chování spotřebitele na trhu s médii

  • Czech description

    Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    13-14

  • Publisher name

    Konvoj

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Luhačovice

  • Event date

    Sep 5, 2007

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article