All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer Satisfaction on Transportation Market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113448" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113448 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spokojenost zákazníka dopravních společností

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Shrnuje výsledky provedených primárních šetření zaměřených na analýzu stěžejních faktorů vytvářejících preference klienta, faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníka dopravních společností a úroveň monitoringu spokojenosti klientů u sledovaných dopravních firem. Pro 49 % respondentů je u dopravy nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich spokojenost, typ dopravního prostředku. Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími spokojenost je cena dopravy, kvalita služeb během přepravy, dodržování pravidelných přestávek a možnost občerstvení během přepravy. Všechny firmy, které jsme oslovili, sledují spokojenost svých zákazníků, téměř jedna pětina měsíčně. Každá firma, která sleduje jednou za rok spokojenost svých zákazníků, sestavuje také marketingový plán pro svoji činnost. Další podrobné výsledky provedených šetření s příslušnou diskusí jsou součástí příspěvku.

  • Czech name

    Spokojenost zákazníka dopravních společností

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Shrnuje výsledky provedených primárních šetření zaměřených na analýzu stěžejních faktorů vytvářejících preference klienta, faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníka dopravních společností a úroveň monitoringu spokojenosti klientů u sledovaných dopravních firem. Pro 49 % respondentů je u dopravy nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich spokojenost, typ dopravního prostředku. Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími spokojenost je cena dopravy, kvalita služeb během přepravy, dodržování pravidelných přestávek a možnost občerstvení během přepravy. Všechny firmy, které jsme oslovili, sledují spokojenost svých zákazníků, téměř jedna pětina měsíčně. Každá firma, která sleduje jednou za rok spokojenost svých zákazníků, sestavuje také marketingový plán pro svoji činnost. Další podrobné výsledky provedených šetření s příslušnou diskusí jsou součástí příspěvku.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit of Customer Satisfaction in Tourism Industry</a><br>

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LV

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    141-148

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database