Guerilla Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113626" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113626 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Guerilla marketing
Original language description
Článek přibližuje využití a fungování guerilla marketingu v současné marketingové praxi. Seznámí s jednotlivými nástroji, kterých se v guerilla marketingu využívá. Na příkladech popisuje efektivnost tohoto marketingového nástroje. Stručně shrnuje vývoj tohoto relativně mladého nástroje.
Czech name
Guerilla marketing
Czech description
Článek přibližuje využití a fungování guerilla marketingu v současné marketingové praxi. Seznámí s jednotlivými nástroji, kterých se v guerilla marketingu využívá. Na příkladech popisuje efektivnost tohoto marketingového nástroje. Stručně shrnuje vývoj tohoto relativně mladého nástroje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
1-4
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—