Application of Guerilla Marketing ? Case Stadyes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507736" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507736 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie
Original language description
Guerilla marketing není ničím novým, ale v podmínkách České republiky se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Guerilla marketing je často spojován s nepříliš korektními marketingovými kampaněmi. Cílem této studie je ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň.
Czech name
Titul orig.: Aplikace guerilla marketingu ? případové studie
Czech description
Guerilla marketing není ničím novým, ale v podmínkách České republiky se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Guerilla marketing je často spojován s nepříliš korektními marketingovými kampaněmi. Cílem této studie je ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Management, Economics and Business Development in the new European Conditions.?
ISBN
978-80-7204-582-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Akademické nakladatelství CERM
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
May 23, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—