All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Current Situation and Development of the Czech Organic Market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114006" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114006 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývoj a současný stav na trhu biopotravin

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá analýzou vývoje českého trhu s biopotravinami a současné situaci na tomto trhu. Věnuje se rozloze obdělávaných ploch v systému ekologického zemědělství a sleduje rostoucí počet podniků a zpracovatelů zabývajících se výrobou a zpracováním biosurovin na konečné biopotraviny. V článku jsou shrnuta sekundární data týkající se nejen českého trhu, ale i ploch ekologického zemědělství a spotřeby biopotravin v zemích Evropské unie, USA a celosvětově. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda respondenti biopotraviny nakupují, jak často a kde, tj. místo nákupu. Dále také identifikacemotivů vedoucí k nákupu biopotravin a zjištění, zda jsou spotřebitelé spokojeni s nabídkou biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzy dat výzkumu agentury GfK provedeného v roce 2006.

  • Czech name

    Vývoj a současný stav na trhu biopotravin

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá analýzou vývoje českého trhu s biopotravinami a současné situaci na tomto trhu. Věnuje se rozloze obdělávaných ploch v systému ekologického zemědělství a sleduje rostoucí počet podniků a zpracovatelů zabývajících se výrobou a zpracováním biosurovin na konečné biopotraviny. V článku jsou shrnuta sekundární data týkající se nejen českého trhu, ale i ploch ekologického zemědělství a spotřeby biopotravin v zemích Evropské unie, USA a celosvětově. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda respondenti biopotraviny nakupují, jak často a kde, tj. místo nákupu. Dále také identifikacemotivů vedoucí k nákupu biopotravin a zjištění, zda jsou spotřebitelé spokojeni s nabídkou biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzy dat výzkumu agentury GfK provedeného v roce 2006.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007

  • ISBN

    978-80-903914-2-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    72-73

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Nov 22, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article