CONSUMER AWARENESS REGARDING ORGANIC FOOD AMONG THE "YOUNG GENERATION"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00121961" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00121961 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů
Original language description
Příspěvek se zabývá zjištěním míry povědomí o biopotravinách u tzv. "mladé generace" spotřebitelů. Věnuje se aktuální situaci vývoje českého trhu s biopotravinami. V článku jsou shrnuta sekundární data z dostupných šetřeních provedených zejména agenturouGfK týkající se zjištění povědomí spotřebitelů o biopotravinách. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda je respondenti nakupují, důvody proč je nakupují, kde se o značce BIO dozvěděli, jaké proudky dle nich značka BIO označuje a také překážky pro nákup biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzydat výzkumu agentury GfK.
Czech name
Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů
Czech description
Příspěvek se zabývá zjištěním míry povědomí o biopotravinách u tzv. "mladé generace" spotřebitelů. Věnuje se aktuální situaci vývoje českého trhu s biopotravinami. V článku jsou shrnuta sekundární data z dostupných šetřeních provedených zejména agenturouGfK týkající se zjištění povědomí spotřebitelů o biopotravinách. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda je respondenti nakupují, důvody proč je nakupují, kde se o značce BIO dozvěděli, jaké proudky dle nich značka BIO označuje a také překážky pro nákup biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzydat výzkumu agentury GfK.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
278-285
Publisher name
MSD, s. r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—