All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125505" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125505 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

  • Original language description

    Autoří analyzují a interpretují data z Českého statistického úředu o spotřebě významných potravin ve formě druhotné analýzy. Snaha byla zachycena v počínání odhadu trendu tak dobře jako dedukce jejich možného dopadu na zdravou kondici jednotlivců. Z uvedené analýzy je zřejmé, že ve významných statistických datech vývoje spotřeby jídla a nápojů v České republice nebyl směrem ke zdravemu životnímu stylu jednoznačný nebo významný během posledních 8 letech.

  • Czech name

    Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

  • Czech description

    Autoří analyzují a interpretují data z Českého statistického úředu o spotřebě významných potravin ve formě druhotné analýzy. Snaha byla zachycena v počínání odhadu trendu tak dobře jako dedukce jejich možného dopadu na zdravou kondici jednotlivců. Z uvedené analýzy je zřejmé, že ve významných statistických datech vývoje spotřeby jídla a nápojů v České republice nebyl směrem ke zdravemu životnímu stylu jednoznačný nebo významný během posledních 8 letech.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing

  • ISBN

    978-963-482-873-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    320

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Faculty of Economics and Business Administration, University of Szeged

  • Place of publication

    Szeged, Kálvária sgt. 1.

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article