All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Knowledge-based Adaptive Navigation Support in Educational Systems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00130840" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00130840 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Adaptivní podpora navigace ve výukových systémech v závislosti na znalostech studenta

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou adaptivních hypermediálních systémů (AHS) pro podporu elektronické výuky s důrazem na adaptivní podporu navigace. Výukové hypermediální systémy jsou oblastí, kde je uplatnění adaptivity v současnosti velmi aktuálním tématem. Nejčastěji modelovanou charakteristikou uživatele, v tomto případě studenta, je znalost problémové domény. V závislosti na znalostech studenta je pak možné podpořit výukový proces vhodnou adaptivní navigací. Příspěvek shrnuje některé metodické přístupy k návrhu výukových adaptivních hypermediálních systémů. Dále je prezentováno jedno z možných řešení adaptivní navigace v konkrétním výukovém systému, kterým je eLearningový subsystém UIS MZLU v Brně.

  • Czech name

    Adaptivní podpora navigace ve výukových systémech v závislosti na znalostech studenta

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou adaptivních hypermediálních systémů (AHS) pro podporu elektronické výuky s důrazem na adaptivní podporu navigace. Výukové hypermediální systémy jsou oblastí, kde je uplatnění adaptivity v současnosti velmi aktuálním tématem. Nejčastěji modelovanou charakteristikou uživatele, v tomto případě studenta, je znalost problémové domény. V závislosti na znalostech studenta je pak možné podpořit výukový proces vhodnou adaptivní navigací. Příspěvek shrnuje některé metodické přístupy k návrhu výukových adaptivních hypermediálních systémů. Dále je prezentováno jedno z možných řešení adaptivní navigace v konkrétním výukovém systému, kterým je eLearningový subsystém UIS MZLU v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ASIS 2008 -- Adaptívne siete v informačných systémoch

  • ISBN

    978-80-8094-400-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Počúvadlo

  • Event date

    Sep 18, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article