Lifetime Value Management as like Competitive Advantage
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00138549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00138549 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda
Original language description
Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.
Czech name
Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda
Czech description
Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe
ISBN
978-80-8070-965-5
Number of pages of the result
5
Pages from-to
—
Number of pages of the book
151
Publisher name
EDIS - Vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—