All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Lifetime Value Management as like Competitive Advantage

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00138549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00138549 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.

  • Czech name

    Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe

  • ISBN

    978-80-8070-965-5

  • Number of pages of the result

    5

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    151

  • Publisher name

    EDIS - Vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Place of publication

    Žilina

  • UT code for WoS chapter