Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139743 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
Original language description
Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.
Czech name
Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
Czech description
Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
MSD, s. r. o.
Place of publication
Brno
Event location
MZLU v Brně
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—