All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139743 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.

  • Czech name

    Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část

  • ISBN

    978-80-7392-087-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    MSD, s. r. o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    MZLU v Brně

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article