All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

APPROACHES TO THE QUALITY MANAGEMENT IN TOURISM SERVICES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00159322" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00159322 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PŘÍSTUPY K MANAGEMENTU KVALITY VE SLUŽBÁCH CESTOVNÍHO RUCHU

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na systémy kvality uplatňované u služeb cestovního ruchu. Přestavuje přístupy založené na dodržování standardů vybavenosti, které jsou využívány v České republice v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb (Hotelstars, HACAP), dáleISO normy řady 9000 a systémy komplexního managementu kvality. V rámci komplexního managementu kvality se podrobněji věnuje modelu výjimečnosti EFQM (European Foundation for Quality Management) a evropskému integrovanému systému kvality IQM (Integrated Quality Management). V příspěvku je poukázáno na nutnost podpory kvality služeb cestovního ruchu a vytvoření národního systému kvality případně využití již zavedených evropských systémů, které mají mezinárodní charakter.

  • Czech name

    PŘÍSTUPY K MANAGEMENTU KVALITY VE SLUŽBÁCH CESTOVNÍHO RUCHU

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na systémy kvality uplatňované u služeb cestovního ruchu. Přestavuje přístupy založené na dodržování standardů vybavenosti, které jsou využívány v České republice v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb (Hotelstars, HACAP), dáleISO normy řady 9000 a systémy komplexního managementu kvality. V rámci komplexního managementu kvality se podrobněji věnuje modelu výjimečnosti EFQM (European Foundation for Quality Management) a evropskému integrovanému systému kvality IQM (Integrated Quality Management). V příspěvku je poukázáno na nutnost podpory kvality služeb cestovního ruchu a vytvoření národního systému kvality případně využití již zavedených evropských systémů, které mají mezinárodní charakter.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2010

  • ISBN

    978-80-7375-385-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 11, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article