All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Distribution alternatives for a small wine-producer

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162317" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162317 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti distribude vína drobného vinaře ke konečnému spotřebiteli

  • Original language description

    Distribuci je možno definovat jako cestu zboží od výrobce ke spotřebiteli. V odvětví vinařství existuje několik distribučních kanálů, jejichž prostřednictvím je víno distribuováno ke končenému spotřebiteli. Cílem této práce je identifikovat a porovnat výhody a nevýhody jednotlivých distribučních kanálů pro prodej vína u drobného vinaře. Distribuce vína ke konečnému spotřebiteli probíhá prostřednictvím prodejců, mezi něž patří hlavně obchodní řetězce, specializované obchody (vinotéky), hotely a restaurace. V menší míře je vykonávána prostřednictvím internetového prodeje, formou vlastních prodejen přímo u vinaře a aukcemi vín. Podle průzkumu agentury Focus, Marketing & Social Research provedeného v roce 2009 zákazníci nakupují víno převážně v obchodníchřetězcích a o druhu a kvalitě vína se rozhodují přímo na místě v dané prodejně. Při výběru je mimo kvality vína a ceny také důležitý tvar láhve, etiketa a dokonce i zátka (lidé dávají jednoznačně přednost korku, kovový šroubovací uzávěr j

  • Czech name

    Možnosti distribude vína drobného vinaře ke konečnému spotřebiteli

  • Czech description

    Distribuci je možno definovat jako cestu zboží od výrobce ke spotřebiteli. V odvětví vinařství existuje několik distribučních kanálů, jejichž prostřednictvím je víno distribuováno ke končenému spotřebiteli. Cílem této práce je identifikovat a porovnat výhody a nevýhody jednotlivých distribučních kanálů pro prodej vína u drobného vinaře. Distribuce vína ke konečnému spotřebiteli probíhá prostřednictvím prodejců, mezi něž patří hlavně obchodní řetězce, specializované obchody (vinotéky), hotely a restaurace. V menší míře je vykonávána prostřednictvím internetového prodeje, formou vlastních prodejen přímo u vinaře a aukcemi vín. Podle průzkumu agentury Focus, Marketing & Social Research provedeného v roce 2009 zákazníci nakupují víno převážně v obchodníchřetězcích a o druhu a kvalitě vína se rozhodují přímo na místě v dané prodejně. Při výběru je mimo kvality vína a ceny také důležitý tvar láhve, etiketa a dokonce i zátka (lidé dávají jednoznačně přednost korku, kovový šroubovací uzávěr j

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LVIII

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database