Distribution alternatives for a small wine-producer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162317" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162317 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti distribude vína drobného vinaře ke konečnému spotřebiteli
Original language description
Distribuci je možno definovat jako cestu zboží od výrobce ke spotřebiteli. V odvětví vinařství existuje několik distribučních kanálů, jejichž prostřednictvím je víno distribuováno ke končenému spotřebiteli. Cílem této práce je identifikovat a porovnat výhody a nevýhody jednotlivých distribučních kanálů pro prodej vína u drobného vinaře. Distribuce vína ke konečnému spotřebiteli probíhá prostřednictvím prodejců, mezi něž patří hlavně obchodní řetězce, specializované obchody (vinotéky), hotely a restaurace. V menší míře je vykonávána prostřednictvím internetového prodeje, formou vlastních prodejen přímo u vinaře a aukcemi vín. Podle průzkumu agentury Focus, Marketing & Social Research provedeného v roce 2009 zákazníci nakupují víno převážně v obchodníchřetězcích a o druhu a kvalitě vína se rozhodují přímo na místě v dané prodejně. Při výběru je mimo kvality vína a ceny také důležitý tvar láhve, etiketa a dokonce i zátka (lidé dávají jednoznačně přednost korku, kovový šroubovací uzávěr j
Czech name
Možnosti distribude vína drobného vinaře ke konečnému spotřebiteli
Czech description
Distribuci je možno definovat jako cestu zboží od výrobce ke spotřebiteli. V odvětví vinařství existuje několik distribučních kanálů, jejichž prostřednictvím je víno distribuováno ke končenému spotřebiteli. Cílem této práce je identifikovat a porovnat výhody a nevýhody jednotlivých distribučních kanálů pro prodej vína u drobného vinaře. Distribuce vína ke konečnému spotřebiteli probíhá prostřednictvím prodejců, mezi něž patří hlavně obchodní řetězce, specializované obchody (vinotéky), hotely a restaurace. V menší míře je vykonávána prostřednictvím internetového prodeje, formou vlastních prodejen přímo u vinaře a aukcemi vín. Podle průzkumu agentury Focus, Marketing & Social Research provedeného v roce 2009 zákazníci nakupují víno převážně v obchodníchřetězcích a o druhu a kvalitě vína se rozhodují přímo na místě v dané prodejně. Při výběru je mimo kvality vína a ceny také důležitý tvar láhve, etiketa a dokonce i zátka (lidé dávají jednoznačně přednost korku, kovový šroubovací uzávěr j
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVIII
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—