The Specification of consumer satisfaction in tourism with the use of geographic IT tools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165109" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165109 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifikace spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu s využitím nástrojů geografických IT
Original language description
Cestovní ruch je celosvětově považován za jedno z nejperspektivnějších a dynamických ekonomických odvětví. S ohledem na vysoce konkurenční prostředí cestovního ruchu musí být však profesionálně organizován a řízen. Předložená stať si klade za cíl ukázatmožnosti propojení marketingových nástrojů s potenciálem prostorového modelování s cílem usnadnit a zefektivnit rozhodovací procesy v cestovním ruchu (pro firmy, klienty i destinační managementy). Příspěvek se zabývá modifikacemi stávajících modelů měření spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu s možnostmi jejich propojení s nástroji prostorového modelování. V publikaci je pro oblast cestovního ruchu modifikován ECSI model (European Customer Satisfaction Index) s ohledem na skutečnost, že získané hodnoty indexů ECSI mohou být využity jako vstupní data pro prostorové modelování. Potenciál užití ECSI je chápán jako nástroj řízení rozhodovacích procesů v oblasti zvyšování kvality služeb cestovního ruchu prostřednictvím detailní a
Czech name
Specifikace spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu s využitím nástrojů geografických IT
Czech description
Cestovní ruch je celosvětově považován za jedno z nejperspektivnějších a dynamických ekonomických odvětví. S ohledem na vysoce konkurenční prostředí cestovního ruchu musí být však profesionálně organizován a řízen. Předložená stať si klade za cíl ukázatmožnosti propojení marketingových nástrojů s potenciálem prostorového modelování s cílem usnadnit a zefektivnit rozhodovací procesy v cestovním ruchu (pro firmy, klienty i destinační managementy). Příspěvek se zabývá modifikacemi stávajících modelů měření spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu s možnostmi jejich propojení s nástroji prostorového modelování. V publikaci je pro oblast cestovního ruchu modifikován ECSI model (European Customer Satisfaction Index) s ohledem na skutečnost, že získané hodnoty indexů ECSI mohou být využity jako vstupní data pro prostorové modelování. Potenciál užití ECSI je chápán jako nástroj řízení rozhodovacích procesů v oblasti zvyšování kvality služeb cestovního ruchu prostřednictvím detailní a
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta univ. agr. et silv. Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVIII
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—