LAW AND METHODS OF DIRECT MARKETING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00181613" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00181613 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Právo a metody přímého marketingu
Original language description
Součástí marketingového mixu je i propagace (Promotion) a tedy tzv. komunikační mix, sestávající se z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého (direct) marketingu. Lze konstatovat, že právo stanoví hranice všech těchto jednotlivých složek komunikačního mixu. V následujícím příspěvku se však zaměřím pouze na metody přímého marketingu a pokusím o zkoumání tohoto "cílevědomého působení na nákupní a spotřební chování zákazníků" z pohledu platného českého práva. Cílem bude uvéstpřehled právních limitů, které jednotlivým marketingovým praktikám v oblasti přímého marketingu stanoví české právo.
Czech name
Právo a metody přímého marketingu
Czech description
Součástí marketingového mixu je i propagace (Promotion) a tedy tzv. komunikační mix, sestávající se z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého (direct) marketingu. Lze konstatovat, že právo stanoví hranice všech těchto jednotlivých složek komunikačního mixu. V následujícím příspěvku se však zaměřím pouze na metody přímého marketingu a pokusím o zkoumání tohoto "cílevědomého působení na nákupní a spotřební chování zákazníků" z pohledu platného českého práva. Cílem bude uvéstpřehled právních limitů, které jednotlivým marketingovým praktikám v oblasti přímého marketingu stanoví české právo.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Interakce ekonomiky a práva
ISBN
978-80-7418-129-0
Number of pages of the result
9
Pages from-to
82-90
Number of pages of the book
158
Publisher name
KEY Publishing s.r.o.
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—