Preferences of regional grocery products in the Czech Republic and Slovaki
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182417" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182417 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku
Original language description
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.
Czech name
Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku
Czech description
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
206-209
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav
Place of publication
Trnava, Slovensko
Event location
Trnava
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—