All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preferences of regional grocery products in the Czech Republic and Slovaki

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182417" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182417 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.

  • Czech name

    Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-333-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    206-209

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav

  • Place of publication

    Trnava, Slovensko

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article