All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specifits of marketing food business

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182423 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika marketingu potravinářského podniku

  • Original language description

    Marketing v tržní ekonomice je významným nástrojem každého podniku, bez ohledu na to, zda výstupem jsou výrobky, služby nebo informace. Potravinářské podniky specifikované na produkci cukru mají situaci složitější, poněvadž aplikují marketing průmyslových trhů i marketing spotřební. Příspěvek je zaměřen na postavení specializovaného podniku na produkci širokého sortimentu různých druhů cukru, dodávaného zpracovatelským podnikům k dalšímu zpracování, v nejbližším i vzdálenějším okolí.

  • Czech name

    Specifika marketingu potravinářského podniku

  • Czech description

    Marketing v tržní ekonomice je významným nástrojem každého podniku, bez ohledu na to, zda výstupem jsou výrobky, služby nebo informace. Potravinářské podniky specifikované na produkci cukru mají situaci složitější, poněvadž aplikují marketing průmyslových trhů i marketing spotřební. Příspěvek je zaměřen na postavení specializovaného podniku na produkci širokého sortimentu různých druhů cukru, dodávaného zpracovatelským podnikům k dalšímu zpracování, v nejbližším i vzdálenějším okolí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-333-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    270

  • Pages from-to

    257-265

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav

  • Place of publication

    Trnava, Slovensko

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article