All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Shopping behavior of inhabitants of Czech Republic in processess of integration and globalization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00184400" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00184400 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákupní chování obyvatel České republiky v procesech integrace a globalizace

  • Original language description

    Český maloobchodní trh prošel v posledních dvou desetiletích značným vývo-jem. Změnily se a nadále se vyvíjejí i preference českých spotřebitelů. Výzkumné agentury se snaží firmám vycházet vstříc nabídkou svých segmentací a typologií. Ve většině případůse však jedná o obecné přístupy, aby využití těchto typologií bylo co nejširší. Ústav marketingu a obchodu PEF MENDELU se již po řadu let zabývá při svém výzkumu problematikou chování spotřebitelů, zvláště pak oblastí trhu potravin. Cílem tohoto textu bylo seznámit s vybranými výsledky výzkumu zaměřeného na poznání preferencí spotřebitelů v České republice při nákupu potravin a faktorů, které je při nákupu těchto produktů ovlivňují. Zaměří se i na vyhodnocení příjmové situace českých obyvatel, jak to umožnila data do-stupná z databáze EU-SILC (The European Union Statistics on Income and Living Conditions). K analýze příjmů domácností jsou použity především následující ukazatele a metodické postupy: deskriptivní statistika, decilové příj

  • Czech name

    Nákupní chování obyvatel České republiky v procesech integrace a globalizace

  • Czech description

    Český maloobchodní trh prošel v posledních dvou desetiletích značným vývo-jem. Změnily se a nadále se vyvíjejí i preference českých spotřebitelů. Výzkumné agentury se snaží firmám vycházet vstříc nabídkou svých segmentací a typologií. Ve většině případůse však jedná o obecné přístupy, aby využití těchto typologií bylo co nejširší. Ústav marketingu a obchodu PEF MENDELU se již po řadu let zabývá při svém výzkumu problematikou chování spotřebitelů, zvláště pak oblastí trhu potravin. Cílem tohoto textu bylo seznámit s vybranými výsledky výzkumu zaměřeného na poznání preferencí spotřebitelů v České republice při nákupu potravin a faktorů, které je při nákupu těchto produktů ovlivňují. Zaměří se i na vyhodnocení příjmové situace českých obyvatel, jak to umožnila data do-stupná z databáze EU-SILC (The European Union Statistics on Income and Living Conditions). K analýze příjmů domácností jsou použity především následující ukazatele a metodické postupy: deskriptivní statistika, decilové příj

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7375-576-8

  • Number of pages

    64

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book