All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer satisfaction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192479" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192479 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spokojenost zákazníka

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Uvádí jednotlivé vlivy působící na spokojenost zákazníka. V článku jsou také vymezeny důvody pro zjišťování spokojenosti zákazníka. Jsou definovány tři základní úrovně spokojenosti a požadavky, kteréovlivňují tyto úrovně. Část článku se věnuje vývoji indexů spokojenosti zákazníků. Dále je vysvětlen Evropský index spokojenosti zákazníka a charakterizovány jednotlivé proměnné vstupující do výpočtu tohoto ukazatele. Poslední část článku se věnuje výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Czech name

    Spokojenost zákazníka

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Uvádí jednotlivé vlivy působící na spokojenost zákazníka. V článku jsou také vymezeny důvody pro zjišťování spokojenosti zákazníka. Jsou definovány tři základní úrovně spokojenosti a požadavky, kteréovlivňují tyto úrovně. Část článku se věnuje vývoji indexů spokojenosti zákazníků. Dále je vysvětlen Evropský index spokojenosti zákazníka a charakterizovány jednotlivé proměnné vstupující do výpočtu tohoto ukazatele. Poslední část článku se věnuje výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    58

  • Issue of the periodical within the volume

    11-12

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    364-367

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database