All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of Quality and Satisfaction in the Wine Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F23%3A43923450" target="_blank" >RIV/62156489:43110/23:43923450 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání kvality a spokojenosti ve vinařském regionu

  • Original language description

    Vinařský cestovní ruch v sobě nese bohatou historii, tradice, ale hlavně zážitky, které vyvolávají různé pozitivní emoce. Víno, stejně jako cestovní ruch, je s emocemi neodmyslitelně spojeno. A právě prožívané emoce v destinaci ovlivňují spokojenost z její návštěvy. Proto je cílem této studie identifikovat spokojenost návštěvníků spojených s destinací vinařského cestovního ruchu a v neposlední řadě s produkty cestovního ruchu, které mají návaznost na historii v místě jejich produkce nebo vzniku. Pro naplnění tohoto cíle byla sesbírána data online dotazníkovým šetřením. Respondenty byli návštěvníci českých vinařských oblastí. Sesbíraná data byla podrobena analýze (IPA - Importance Performance Analysis) ke zjištění spokojenosti v destinaci a důležitosti zkoumaných faktorů. Jedním ze zjištění studie je, že nejčastějším motivem návštěv vinařských oblastí České republiky je zábava. Faktory, jako příroda a venkovské prostředí, relaxace a odpočinek, přátelé a známí, byly označeny za silné stránky vinařské destinace, stejně jako kvalita vína a pomáhají tak vytvářet loajální vztah návštěvníka k destinaci skrze spokojenost s přítomností a úrovní těchto faktorů. Celková atmosféra ve vinařské destinaci byla označena v pořadí dle nejčastěji označovaných za příjemnou, uvolněnou a přátelskou.

  • Czech name

    Vnímání kvality a spokojenosti ve vinařském regionu

  • Czech description

    Vinařský cestovní ruch v sobě nese bohatou historii, tradice, ale hlavně zážitky, které vyvolávají různé pozitivní emoce. Víno, stejně jako cestovní ruch, je s emocemi neodmyslitelně spojeno. A právě prožívané emoce v destinaci ovlivňují spokojenost z její návštěvy. Proto je cílem této studie identifikovat spokojenost návštěvníků spojených s destinací vinařského cestovního ruchu a v neposlední řadě s produkty cestovního ruchu, které mají návaznost na historii v místě jejich produkce nebo vzniku. Pro naplnění tohoto cíle byla sesbírána data online dotazníkovým šetřením. Respondenty byli návštěvníci českých vinařských oblastí. Sesbíraná data byla podrobena analýze (IPA - Importance Performance Analysis) ke zjištění spokojenosti v destinaci a důležitosti zkoumaných faktorů. Jedním ze zjištění studie je, že nejčastějším motivem návštěv vinařských oblastí České republiky je zábava. Faktory, jako příroda a venkovské prostředí, relaxace a odpočinek, přátelé a známí, byly označeny za silné stránky vinařské destinace, stejně jako kvalita vína a pomáhají tak vytvářet loajální vztah návštěvníka k destinaci skrze spokojenost s přítomností a úrovní těchto faktorů. Celková atmosféra ve vinařské destinaci byla označena v pořadí dle nejčastěji označovaných za příjemnou, uvolněnou a přátelskou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“

  • ISBN

    978-80-88064-68-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    154-163

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Mar 15, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article