Strategic management in E-commerce
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F21%3A43919920" target="_blank" >RIV/62156489:43310/21:43919920 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategické řízení v elektronickém obchodování
Original language description
E-commerce je v současné době považován za dynamický obor, který formuje všechny oblasti podnikání. Proto se stal předmětem seriózních výzkumů a vědecko-výzkumné práce. S rozvojem e-commerce se oblast zájmu podnikatelů a akademických pracovníků zaměřuje na možnosti a strategické přístupy pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku, které obchodují primárně elektronicky. Monografie se proto zaměřuje na zhodnocení významu strategie a strategického řízení v dlouhodobém rozvoji malých a středních podniků, které primárně obchodují elektronicky. Hlavním výstupem monografie je návrh business procesního modelu strategického řízení, který umožní posílit stávající strategickou pozici malých a středních podniků se zaměřením na elektronické obchodování. Hlavní záměr a výstup monografie je naplněn pomocí výzkumného šetření realizovaného v několika fázích mezi vybraným výzkumným vzorkem malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování. Sběr a analýza dat z výzkumného šetření je realizována pomocí následujících empirických výzkumných metod: metody osobního dotazování, metody finanční analýzy, metody situační analýzy, případové studie, metody statistické indukce a popisné statistiky pro verifikaci formulovaných hlavních a dílčích hypotéz, modelování, simulace. Procesní model je následně simulován a ověřen v praxi na vybraném podniku. Přínosem monografie je determinace metodického postupu pro tvorbu a implementaci strategie a strategického řízení malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování, který umožní posílit jejich stávající strategickou pozici a jehož platnost je ověřena v praxi.
Czech name
Strategické řízení v elektronickém obchodování
Czech description
E-commerce je v současné době považován za dynamický obor, který formuje všechny oblasti podnikání. Proto se stal předmětem seriózních výzkumů a vědecko-výzkumné práce. S rozvojem e-commerce se oblast zájmu podnikatelů a akademických pracovníků zaměřuje na možnosti a strategické přístupy pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku, které obchodují primárně elektronicky. Monografie se proto zaměřuje na zhodnocení významu strategie a strategického řízení v dlouhodobém rozvoji malých a středních podniků, které primárně obchodují elektronicky. Hlavním výstupem monografie je návrh business procesního modelu strategického řízení, který umožní posílit stávající strategickou pozici malých a středních podniků se zaměřením na elektronické obchodování. Hlavní záměr a výstup monografie je naplněn pomocí výzkumného šetření realizovaného v několika fázích mezi vybraným výzkumným vzorkem malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování. Sběr a analýza dat z výzkumného šetření je realizována pomocí následujících empirických výzkumných metod: metody osobního dotazování, metody finanční analýzy, metody situační analýzy, případové studie, metody statistické indukce a popisné statistiky pro verifikaci formulovaných hlavních a dílčích hypotéz, modelování, simulace. Procesní model je následně simulován a ověřen v praxi na vybraném podniku. Přínosem monografie je determinace metodického postupu pro tvorbu a implementaci strategie a strategického řízení malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování, který umožní posílit jejich stávající strategickou pozici a jehož platnost je ověřena v praxi.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7509-789-7
Number of pages
383
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—