All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Strategic management in E-commerce

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F21%3A43919920" target="_blank" >RIV/62156489:43310/21:43919920 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategické řízení v elektronickém obchodování

  • Original language description

    E-commerce je v současné době považován za dynamický obor, který formuje všechny oblasti podnikání. Proto se stal předmětem seriózních výzkumů a vědecko-výzkumné práce. S rozvojem e-commerce se oblast zájmu podnikatelů a akademických pracovníků zaměřuje na možnosti a strategické přístupy pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku, které obchodují primárně elektronicky. Monografie se proto zaměřuje na zhodnocení významu strategie a strategického řízení v dlouhodobém rozvoji malých a středních podniků, které primárně obchodují elektronicky. Hlavním výstupem monografie je návrh business procesního modelu strategického řízení, který umožní posílit stávající strategickou pozici malých a středních podniků se zaměřením na elektronické obchodování. Hlavní záměr a výstup monografie je naplněn pomocí výzkumného šetření realizovaného v několika fázích mezi vybraným výzkumným vzorkem malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování. Sběr a analýza dat z výzkumného šetření je realizována pomocí následujících empirických výzkumných metod: metody osobního dotazování, metody finanční analýzy, metody situační analýzy, případové studie, metody statistické indukce a popisné statistiky pro verifikaci formulovaných hlavních a dílčích hypotéz, modelování, simulace. Procesní model je následně simulován a ověřen v praxi na vybraném podniku. Přínosem monografie je determinace metodického postupu pro tvorbu a implementaci strategie a strategického řízení malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování, který umožní posílit jejich stávající strategickou pozici a jehož platnost je ověřena v praxi.

  • Czech name

    Strategické řízení v elektronickém obchodování

  • Czech description

    E-commerce je v současné době považován za dynamický obor, který formuje všechny oblasti podnikání. Proto se stal předmětem seriózních výzkumů a vědecko-výzkumné práce. S rozvojem e-commerce se oblast zájmu podnikatelů a akademických pracovníků zaměřuje na možnosti a strategické přístupy pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku, které obchodují primárně elektronicky. Monografie se proto zaměřuje na zhodnocení významu strategie a strategického řízení v dlouhodobém rozvoji malých a středních podniků, které primárně obchodují elektronicky. Hlavním výstupem monografie je návrh business procesního modelu strategického řízení, který umožní posílit stávající strategickou pozici malých a středních podniků se zaměřením na elektronické obchodování. Hlavní záměr a výstup monografie je naplněn pomocí výzkumného šetření realizovaného v několika fázích mezi vybraným výzkumným vzorkem malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování. Sběr a analýza dat z výzkumného šetření je realizována pomocí následujících empirických výzkumných metod: metody osobního dotazování, metody finanční analýzy, metody situační analýzy, případové studie, metody statistické indukce a popisné statistiky pro verifikaci formulovaných hlavních a dílčích hypotéz, modelování, simulace. Procesní model je následně simulován a ověřen v praxi na vybraném podniku. Přínosem monografie je determinace metodického postupu pro tvorbu a implementaci strategie a strategického řízení malých a středních podniků orientovaných primárně na elektronické obchodování, který umožní posílit jejich stávající strategickou pozici a jehož platnost je ověřena v praxi.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7509-789-7

  • Number of pages

    383

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book