Circumstances of motivation to study and work of a teacher in vocational education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920061" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920061 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.icolleconference.cz/files/vybrane-kapitoly.pdf" target="_blank" >https://www.icolleconference.cz/files/vybrane-kapitoly.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Okolnosti motivace ke studiu a práci učitele v odborném vzdělávání
Original language description
Učitelé a pedagogičtí pracovníci v odborném vzdělávání bývají předmětem výzkumných šetření v různých zemích. Jednotlivá šetření jsou zaměřena na tuto skupinu s ohledem na to, že je specifická a nedostatečně popsána. Existuje více druhů - profesních variant těchto pedagogických pracovníků a mezinárodní terminologie není v tomto ohledu jednotná. Problematická je také situace v tom, že jsou v různých zemích kladeny různé požadavky na kvalifikaci v této oblasti. Co je však těmto osobám společné, je specifický druh motivace pro tuto práci. Cílem příspěvku je sdělit výsledky průzkumů zaměřených na zjištění postojů ke světu práce se zaměřením na motivaci pro studium a práci v oboru zaměřeném na učitelství odborných předmětů pro střední školy. Průzkumy byly realizovány formou strukturovaných rozhovorů a dotazníků se studenty učitelství odborných předmětů pro střední školy.
Czech name
Okolnosti motivace ke studiu a práci učitele v odborném vzdělávání
Czech description
Učitelé a pedagogičtí pracovníci v odborném vzdělávání bývají předmětem výzkumných šetření v různých zemích. Jednotlivá šetření jsou zaměřena na tuto skupinu s ohledem na to, že je specifická a nedostatečně popsána. Existuje více druhů - profesních variant těchto pedagogických pracovníků a mezinárodní terminologie není v tomto ohledu jednotná. Problematická je také situace v tom, že jsou v různých zemích kladeny různé požadavky na kvalifikaci v této oblasti. Co je však těmto osobám společné, je specifický druh motivace pro tuto práci. Cílem příspěvku je sdělit výsledky průzkumů zaměřených na zjištění postojů ke světu práce se zaměřením na motivaci pro studium a práci v oboru zaměřeném na učitelství odborných předmětů pro střední školy. Průzkumy byly realizovány formou strukturovaných rozhovorů a dotazníků se studenty učitelství odborných předmětů pro střední školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vybrané kapitoly soudobých témat odborného vzdělávání
ISBN
978-80-7568-402-8
Number of pages of the result
12
Pages from-to
98-109
Number of pages of the book
204
Publisher name
Powerprint
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—