All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected soft skills competences of academic employees supporting the pregraduate training of future teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F23%3A43924619" target="_blank" >RIV/62156489:43670/23:43924619 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané soft skills kompetence akademických pracovníků a pracovnic podporující pregraduální přípravu budoucích učitelů a učitelek

  • Original language description

    Cílem tohoto příspěvku je poukázat na rozvíjení soft skills budoucích učitelů v prostředí středního odborného školství skrze akademické pracovníky na jednotlivých pracovištích. Učitelé působící na středních odborných školách přichází z řady různých oborů a přístup akademických pracovníků ovlivní i jejich následný pedagogický styl. Proto je více než užitečné sledovat a rozvíjet soft skills kompetence všech akademických pracovníků (nejen těch na pedagogických fakultách), protože i ti připravují budoucí učitele na své povolání. Na základě zpracovaných kompetenčních modelů akademických pracovníků Mendelovy univerzity v Brně jsme vybrali konkrétní soft skills kompetence, u kterých vnímáme, že by je akademičtí pracovníci v kontaktu se studenty měli používat. Na základě učení nápodobou se jedná o rozvoj kompetencí, které budoucí učitelé mohou následně využít i při výkonu svého povolání.

  • Czech name

    Vybrané soft skills kompetence akademických pracovníků a pracovnic podporující pregraduální přípravu budoucích učitelů a učitelek

  • Czech description

    Cílem tohoto příspěvku je poukázat na rozvíjení soft skills budoucích učitelů v prostředí středního odborného školství skrze akademické pracovníky na jednotlivých pracovištích. Učitelé působící na středních odborných školách přichází z řady různých oborů a přístup akademických pracovníků ovlivní i jejich následný pedagogický styl. Proto je více než užitečné sledovat a rozvíjet soft skills kompetence všech akademických pracovníků (nejen těch na pedagogických fakultách), protože i ti připravují budoucí učitele na své povolání. Na základě zpracovaných kompetenčních modelů akademických pracovníků Mendelovy univerzity v Brně jsme vybrali konkrétní soft skills kompetence, u kterých vnímáme, že by je akademičtí pracovníci v kontaktu se studenty měli používat. Na základě učení nápodobou se jedná o rozvoj kompetencí, které budoucí učitelé mohou následně využít i při výkonu svého povolání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Didakticko-odborové súvislosti pregraduálnej prípravy II.: Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Kuchárska kniha pre život

  • ISBN

    978-80-8222-048-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    34-39

  • Publisher name

    Vysoká škola DTI

  • Place of publication

    Dubnica nad Váhom

  • Event location

    Dubnica nad Váhom

  • Event date

    Oct 17, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article