Questionnaire Survey of Customer Behaviour in the Wine Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11500003" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11500003 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dotazníkové šetření spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Original language description
Referát přináší dílčí výsledky výzkumu, který se uskutečnil v roce 1999 a byl zaměřen na zjištění spotřebitelských preferencí obyvatel jižní Moravy při nákupu a spotřebě vína. I když v rámci ČR není průměrná spotřeba vína příliš vysoká, na jižní Moravě je víno již tradičně oblíbeným nápojem. Více oblíbeno je v současnosti víno červené, odrůdová skladba i objem výroby však tomuto trendu zatím neodpovídají. V rámci dotazování bylo zjištěno, že v poslední době se mírně zvětšuje počet zákazníků, kteří nakupující víno ve vinotékách. Také skupina spotřebitelů zaměřených pouze na cenu se zmenšuje ve prospěch zákazníků upřednostňujících kvalitu. Reklama, jako jeden z důležitých faktorů, které nákupní chování mohou výrazně ovlivnit, má v oblasti prodeje vína velké možnosti.
Czech name
Dotazníkové šetření spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-534-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
171-177
Publisher name
MZLU v Brně, PEF
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 5, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—