Development Tendency of Customer Behaviour in the Wine Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11500004" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11500004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývojové tendence spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Original language description
Příspěvek poukazuje na významnou úlohu pochopení a působení na zákazníka jakožto na klíčový subjekt ovlivňující všechny články a mezičlánky prodeje. Právě velice důležité se jeví všimnout si segmentace zákazníků nakupujících víno z hlediska nákupního chování a právě zde uplatnit správnou komunikační strategii s ním.
Czech name
Vývojové tendence spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník vedeckých prác z Medzinárodné vedecké dni 2001
ISBN
80-7137-871-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
1747-1751
Publisher name
SPU v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Jun 6, 2001
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—