Customer Satisfaction Evaluation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500002" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení spokojenosti zákazníka
Original language description
Tento příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Spokojenost zákazníka je považována za jeden z rozhodujících faktorů úspěchu většiny tržních organizací. Toto téma bývá velmi často diskutováno pouze z teoretického úhlu pohledu, a proto setento článek zaměřuje na měření spokojenosti zákazníka pomocí indexů.
Czech name
Hodnocení spokojenosti zákazníka
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost, finance v podnicích-determinanty konkurenceschopnosti
ISBN
80-213-1048-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
111-117
Publisher name
ČZÚ v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—