Marketing Research of Services Quality Provided by Travel Offices and Travel Agencies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500013" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500013 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum kvality služeb cestovních kanceláří a agentur
Original language description
Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb cestovních kanceláří a agentur na jižní a severní Moravě. V rámci výuky předmětu Cestovní ruch byl proveden v průběhu roku 2002 marketingový výzkum, který se zaměřil na problematiku pojištění, odbornost zaměstnanců, kvalitu propagačních materiálů apod.
Czech name
Marketingový výzkum kvality služeb cestovních kanceláří a agentur
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník referátů z 8. mezinárodní konference na téma: Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství
ISBN
80-7040-618-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
31-35
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta
Place of publication
Tábor
Event location
Tábor
Event date
Jan 1, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—