Methodology draft of Czech market entering strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500019" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500019 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teoretické aspekty metodiky tvorby strategie vstupu na český trh
Original language description
Cílem příspěvku je presentovat návrh metodiky tvorby strategie vstupu zahraniční firmy na český trh. Navrženou metodiku mohou využít i zahraniční firmy, které již na českém trhu operují a strategii vstupu na český trh hodlají změnit. Na změnu strategie je nahlíženo jako na změnu řízenou, je využito Lewinova modelu řízené změny.
Czech name
Teoretické aspekty metodiky tvorby strategie vstupu na český trh
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LI
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
153-162
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—