All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Student portfolio as a Source for Understanding the Attitudes of Beginner Students of Teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00002664" target="_blank" >RIV/62690094:18440/06:00002664 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství

  • Original language description

    Stať pojednává o tzv. studentském portfoliu a jeho významu pro pregraduální učitelské vzdělávání. Je specificky zaměřena na semiprofesní skupinu začínajících studentů učitelství , pro něž je studentské portfolio nástrojem reflexe v širším osobním i profesionalizačním kontextu. Pro instituci učitelského vzdělávání jsou data, získaná analýzou portfolií, významným zdrojem poznání. Datové zpracování dává odpovědi na otázky: kdo jsou začínající studenti učitelství, jak prožívají profesionalizační start, o čem dnes i v časovém výhledu uvažují. Téma je dílčím pokusem o inovaci učitelského vzdělávání z pozice edukovaného jedince.

  • Czech name

    Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství

  • Czech description

    Stať pojednává o tzv. studentském portfoliu a jeho významu pro pregraduální učitelské vzdělávání. Je specificky zaměřena na semiprofesní skupinu začínajících studentů učitelství , pro něž je studentské portfolio nástrojem reflexe v širším osobním i profesionalizačním kontextu. Pro instituci učitelského vzdělávání jsou data, získaná analýzou portfolií, významným zdrojem poznání. Datové zpracování dává odpovědi na otázky: kdo jsou začínající studenti učitelství, jak prožívají profesionalizační start, o čem dnes i v časovém výhledu uvažují. Téma je dílčím pokusem o inovaci učitelského vzdělávání z pozice edukovaného jedince.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LVI

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database