The Student portfolio as a Source for Understanding the Attitudes of Beginner Students of Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00002664" target="_blank" >RIV/62690094:18440/06:00002664 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství
Original language description
Stať pojednává o tzv. studentském portfoliu a jeho významu pro pregraduální učitelské vzdělávání. Je specificky zaměřena na semiprofesní skupinu začínajících studentů učitelství , pro něž je studentské portfolio nástrojem reflexe v širším osobním i profesionalizačním kontextu. Pro instituci učitelského vzdělávání jsou data, získaná analýzou portfolií, významným zdrojem poznání. Datové zpracování dává odpovědi na otázky: kdo jsou začínající studenti učitelství, jak prožívají profesionalizační start, o čem dnes i v časovém výhledu uvažují. Téma je dílčím pokusem o inovaci učitelského vzdělávání z pozice edukovaného jedince.
Czech name
Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství
Czech description
Stať pojednává o tzv. studentském portfoliu a jeho významu pro pregraduální učitelské vzdělávání. Je specificky zaměřena na semiprofesní skupinu začínajících studentů učitelství , pro něž je studentské portfolio nástrojem reflexe v širším osobním i profesionalizačním kontextu. Pro instituci učitelského vzdělávání jsou data, získaná analýzou portfolií, významným zdrojem poznání. Datové zpracování dává odpovědi na otázky: kdo jsou začínající studenti učitelství, jak prožívají profesionalizační start, o čem dnes i v časovém výhledu uvažují. Téma je dílčím pokusem o inovaci učitelského vzdělávání z pozice edukovaného jedince.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVI
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—