Student research portfolio as a means of learning in teacher professionalization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003075" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003075 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace
Original language description
Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.
Czech name
Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace
Czech description
Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství
ISBN
978-80-7454-465-1
Number of pages of the result
21
Pages from-to
31-51
Number of pages of the book
163
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—