All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Student research portfolio as a means of learning in teacher professionalization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003075" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003075 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace

  • Original language description

    Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.

  • Czech name

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace

  • Czech description

    Studentské portfolio je nový fenomén v přípravě studentů na učitelské povolání. Záměrem kapitoly je teoreticky vysvětlit obsah pojmu "portfolio", popsat jeho podobu ve vzdělávání, způsoby zakládání a jeho hodnocení. Jeho existence v učitelské přípravě umožní lépe poznávat děj stávání se učitelem, porozumět studentskému uvažování a jejich postojům. V kapitole jsou uvedeny základní i rozšiřující poznatky z zahraniční i domácí literatury. Zvláštní pozornost je věnována diskusím okolo portfolia jako produktu i procesu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství

  • ISBN

    978-80-7454-465-1

  • Number of pages of the result

    21

  • Pages from-to

    31-51

  • Number of pages of the book

    163

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter