All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Writting Students Reflections as Mean of Qualitative Analyse of Instruction Effectiweness at Upper Secondary Professional Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000612" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000612 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62690094:18470/12:50000612

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ

  • Original language description

    V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.

  • Czech name

    Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ

  • Czech description

    V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied

  • ISBN

    978-80-8082-541-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    172-176

  • Publisher name

    Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Oct 15, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article