Writting Students Reflections as Mean of Qualitative Analyse of Instruction Effectiweness at Upper Secondary Professional Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000612" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000612 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62690094:18470/12:50000612
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ
Original language description
V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.
Czech name
Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ
Czech description
V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
ISBN
978-80-8082-541-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
172-176
Publisher name
Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Oct 15, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—