All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational counselling by the view of primary school pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003138" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003138 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://soced.cz/wp-content/uploads/2014/11/STUDIE_Výchovné-poradenství_FINAL.pdf" target="_blank" >http://soced.cz/wp-content/uploads/2014/11/STUDIE_Výchovné-poradenství_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výchovné poradenství očima žáků základních škol

  • Original language description

    Příspěvek Výchovné poradenství očima žáků základních škol prezentuje výsledky specifického výzkumu, který významně přispívá k orientaci v pohledu mladé generace na tuto disciplínu a konfrontuje je s možností uplatnění sociálního pedagoga v této oblasti.Cílem výzkumu bylo zmapovat pohled žáků 6. a 9. ročníků základních škol v České republice na poskytování výchovného poradenství ve školách. Výzkum byl realizován pomocí dotazníku na celkem 2 585 respondentech a vyplývají z něho odpovědi na několik výzkumných oblastí, a to povědomí žáků o existenci výchovného poradenství, jejich zkušenosti s výchovným poradcem, osobnost výchovného poradce a spolupráce s rodiči nebo názory žáků na nahrazení výchovných poradců sociálními pedagogy.

  • Czech name

    Výchovné poradenství očima žáků základních škol

  • Czech description

    Příspěvek Výchovné poradenství očima žáků základních škol prezentuje výsledky specifického výzkumu, který významně přispívá k orientaci v pohledu mladé generace na tuto disciplínu a konfrontuje je s možností uplatnění sociálního pedagoga v této oblasti.Cílem výzkumu bylo zmapovat pohled žáků 6. a 9. ročníků základních škol v České republice na poskytování výchovného poradenství ve školách. Výzkum byl realizován pomocí dotazníku na celkem 2 585 respondentech a vyplývají z něho odpovědi na několik výzkumných oblastí, a to povědomí žáků o existenci výchovného poradenství, jejich zkušenosti s výchovným poradcem, osobnost výchovného poradce a spolupráce s rodiči nebo názory žáků na nahrazení výchovných poradců sociálními pedagogy.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální pedagogika

  • ISSN

    1805-8825

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    102-113

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database