The ineractive whiteboard in teaching French language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003473 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interaktivní tabule ve výuce francouzského jazyka
Original language description
Cílem studie je seznámit čtenáře s výsledky průzkumu na téma efektivity výuky francouzského jazyka za pomoci interaktivní tabule. Průzkum se soustředil na výuku na druhém stupni ZŠ a na nižších gymnáziích. Studie prezentuje nejprve praktické informace ohledně používání interaktivní tabule ve výuce, teoretické ukotvení, metodologii a výsledky výzkumu. Ten potvrdil, že interaktivní tabule je vhodným doplňkem ve výuce francouzského jazyka, jelikož má pozitivní vliv na motivaci student a pomáhá zlepšovat jejich výkony v učebním procesu. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že interaktivní tabule je pouze didaktickou pomůckou, zatímco hlavním činitelem zůstává učitel. Průzkum ukazuje, že interaktivní tabule je nedílnou součástí dnešní výuky, ovšem je třeba vědět, jak ji efektivně používat, abychom z této pomůcky vytěžili maximum.
Czech name
Interaktivní tabule ve výuce francouzského jazyka
Czech description
Cílem studie je seznámit čtenáře s výsledky průzkumu na téma efektivity výuky francouzského jazyka za pomoci interaktivní tabule. Průzkum se soustředil na výuku na druhém stupni ZŠ a na nižších gymnáziích. Studie prezentuje nejprve praktické informace ohledně používání interaktivní tabule ve výuce, teoretické ukotvení, metodologii a výsledky výzkumu. Ten potvrdil, že interaktivní tabule je vhodným doplňkem ve výuce francouzského jazyka, jelikož má pozitivní vliv na motivaci student a pomáhá zlepšovat jejich výkony v učebním procesu. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že interaktivní tabule je pouze didaktickou pomůckou, zatímco hlavním činitelem zůstává učitel. Průzkum ukazuje, že interaktivní tabule je nedílnou součástí dnešní výuky, ovšem je třeba vědět, jak ji efektivně používat, abychom z této pomůcky vytěžili maximum.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Volume of the periodical
58
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
3-10
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—