All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The ineractive whiteboard in teaching French language

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003473 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interaktivní tabule ve výuce francouzského jazyka

  • Original language description

    Cílem studie je seznámit čtenáře s výsledky průzkumu na téma efektivity výuky francouzského jazyka za pomoci interaktivní tabule. Průzkum se soustředil na výuku na druhém stupni ZŠ a na nižších gymnáziích. Studie prezentuje nejprve praktické informace ohledně používání interaktivní tabule ve výuce, teoretické ukotvení, metodologii a výsledky výzkumu. Ten potvrdil, že interaktivní tabule je vhodným doplňkem ve výuce francouzského jazyka, jelikož má pozitivní vliv na motivaci student a pomáhá zlepšovat jejich výkony v učebním procesu. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že interaktivní tabule je pouze didaktickou pomůckou, zatímco hlavním činitelem zůstává učitel. Průzkum ukazuje, že interaktivní tabule je nedílnou součástí dnešní výuky, ovšem je třeba vědět, jak ji efektivně používat, abychom z této pomůcky vytěžili maximum.

  • Czech name

    Interaktivní tabule ve výuce francouzského jazyka

  • Czech description

    Cílem studie je seznámit čtenáře s výsledky průzkumu na téma efektivity výuky francouzského jazyka za pomoci interaktivní tabule. Průzkum se soustředil na výuku na druhém stupni ZŠ a na nižších gymnáziích. Studie prezentuje nejprve praktické informace ohledně používání interaktivní tabule ve výuce, teoretické ukotvení, metodologii a výsledky výzkumu. Ten potvrdil, že interaktivní tabule je vhodným doplňkem ve výuce francouzského jazyka, jelikož má pozitivní vliv na motivaci student a pomáhá zlepšovat jejich výkony v učebním procesu. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že interaktivní tabule je pouze didaktickou pomůckou, zatímco hlavním činitelem zůstává učitel. Průzkum ukazuje, že interaktivní tabule je nedílnou součástí dnešní výuky, ovšem je třeba vědět, jak ji efektivně používat, abychom z této pomůcky vytěžili maximum.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    58

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    3-10

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database