All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Advantages and disadvantages of the first foreign language experience in studying other foreign languages

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50014277" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50014277 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    (NE)výhody zkušeností s prvním cizím jazykem při studiu dalších cizích jazyků

  • Original language description

    Tato monografie prezentuje výsledky výzkumného projektu zaměřeného na problematiku vzájemného působení cizích jazyků na učení. Základní výzkumná otázka zjišťovala, zda jsou si studenti, jež studují více cizích jazyků, vědomi pozitivních a negativních přenosů těchto jazyků. Důležitou součástí publikace je dotazník, který byl vytvořen, distribuován a analyzován studenty zapojenými do výzkumu. .Sebereflexe studentů přinesla rozšíření a zajímavý pohled na otázku využití již existujících jazykových dovedností a schopností v procesu studia dalších cizích jazyků. Monografie rovněž prezentuje chyby, které se objevily v testech písemných přijímacích zkoušek v němčině vlivem interlingvální interference y v letech 2016 a 2017 u zájemců o studium němčiny na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové. Uvedeny jsou rovněž chyby vzniklé během výuky v seminářích německého jazyka během celého akademického roku..

  • Czech name

    (NE)výhody zkušeností s prvním cizím jazykem při studiu dalších cizích jazyků

  • Czech description

    Tato monografie prezentuje výsledky výzkumného projektu zaměřeného na problematiku vzájemného působení cizích jazyků na učení. Základní výzkumná otázka zjišťovala, zda jsou si studenti, jež studují více cizích jazyků, vědomi pozitivních a negativních přenosů těchto jazyků. Důležitou součástí publikace je dotazník, který byl vytvořen, distribuován a analyzován studenty zapojenými do výzkumu. .Sebereflexe studentů přinesla rozšíření a zajímavý pohled na otázku využití již existujících jazykových dovedností a schopností v procesu studia dalších cizích jazyků. Monografie rovněž prezentuje chyby, které se objevily v testech písemných přijímacích zkoušek v němčině vlivem interlingvální interference y v letech 2016 a 2017 u zájemců o studium němčiny na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové. Uvedeny jsou rovněž chyby vzniklé během výuky v seminářích německého jazyka během celého akademického roku..

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60203 - Linguistics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7435-696-4

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS book