Advantages and disadvantages of the first foreign language experience in studying other foreign languages
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50014277" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50014277 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
(NE)výhody zkušeností s prvním cizím jazykem při studiu dalších cizích jazyků
Original language description
Tato monografie prezentuje výsledky výzkumného projektu zaměřeného na problematiku vzájemného působení cizích jazyků na učení. Základní výzkumná otázka zjišťovala, zda jsou si studenti, jež studují více cizích jazyků, vědomi pozitivních a negativních přenosů těchto jazyků. Důležitou součástí publikace je dotazník, který byl vytvořen, distribuován a analyzován studenty zapojenými do výzkumu. .Sebereflexe studentů přinesla rozšíření a zajímavý pohled na otázku využití již existujících jazykových dovedností a schopností v procesu studia dalších cizích jazyků. Monografie rovněž prezentuje chyby, které se objevily v testech písemných přijímacích zkoušek v němčině vlivem interlingvální interference y v letech 2016 a 2017 u zájemců o studium němčiny na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové. Uvedeny jsou rovněž chyby vzniklé během výuky v seminářích německého jazyka během celého akademického roku..
Czech name
(NE)výhody zkušeností s prvním cizím jazykem při studiu dalších cizích jazyků
Czech description
Tato monografie prezentuje výsledky výzkumného projektu zaměřeného na problematiku vzájemného působení cizích jazyků na učení. Základní výzkumná otázka zjišťovala, zda jsou si studenti, jež studují více cizích jazyků, vědomi pozitivních a negativních přenosů těchto jazyků. Důležitou součástí publikace je dotazník, který byl vytvořen, distribuován a analyzován studenty zapojenými do výzkumu. .Sebereflexe studentů přinesla rozšíření a zajímavý pohled na otázku využití již existujících jazykových dovedností a schopností v procesu studia dalších cizích jazyků. Monografie rovněž prezentuje chyby, které se objevily v testech písemných přijímacích zkoušek v němčině vlivem interlingvální interference y v letech 2016 a 2017 u zájemců o studium němčiny na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové. Uvedeny jsou rovněž chyby vzniklé během výuky v seminářích německého jazyka během celého akademického roku..
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60203 - Linguistics
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7435-696-4
Number of pages
116
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS book
—