All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From national literature to global literature and post-literature. Literature and its potential in ICC development in undergraduate education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50015046" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50015046 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezi literaturou národní, globální a post-literaturou. Literatura a její možnosti v rozvíjení IKK v rámci pregraduální přípravy učitelů

  • Original language description

    Kapitola je věnována výuce literatury a její možné roli při rozvíjení interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků. Autorka považuje uměleckou literaturu za důležitou součást výuku cizích jazyků, v kapitole uvádí několik důležitých faktorů, které mohou významně působit při vytváření interkulturní kompetence. K nim patří současná multilingvální literatura, odrážející globální charakter moderního světa a moderní komunikace, dále literatura migrační, transnacionální a také elektronická (digitální) literatura.

  • Czech name

    Mezi literaturou národní, globální a post-literaturou. Literatura a její možnosti v rozvíjení IKK v rámci pregraduální přípravy učitelů

  • Czech description

    Kapitola je věnována výuce literatury a její možné roli při rozvíjení interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků. Autorka považuje uměleckou literaturu za důležitou součást výuku cizích jazyků, v kapitole uvádí několik důležitých faktorů, které mohou významně působit při vytváření interkulturní kompetence. K nim patří současná multilingvální literatura, odrážející globální charakter moderního světa a moderní komunikace, dále literatura migrační, transnacionální a také elektronická (digitální) literatura.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60204 - General literature studies

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA17-17823S" target="_blank" >GA17-17823S: Russian Transmedia Poetry as a Model of Literature in Post-digital Era</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvíjení interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků 2

  • ISBN

    978-80-261-0764-4

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    141-149

  • Number of pages of the book

    178

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS chapter