All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The importance of memory in the study of music and in teaching foreign languages as part of research on The influence of music on foreign language teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F21%3A50018741" target="_blank" >RIV/62690094:18440/21:50018741 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_17_2/besedova_kroupova.pdf" target="_blank" >https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_17_2/besedova_kroupova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam paměti při studiu hudby a při výuce cizích jazyků jako součást výzkumu na téma Vliv hudby na výuku cizích jazyků

  • Original language description

    V rámci výzkumu Vliv hudby na výuku cizích jazyků prováděného vědeckovýzkumným týmem Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové proběhlo na vybraných základních školách testování žáků 7. – 9. tříd s cílem zjistit, jaký vliv má paměť při studiu hudby a při výuce cizích jazyků a do jaké míry mají hudebně vzdělaní jedinci výhodu při učení se cizím jazykům. Testování bylo realizováno formou písemně zaznamenávaného paměťového testu kompletovaného s dotazníkem, v němž respondenti uváděli svůj vztah k hudebním činnostem. Příspěvek informuje o záměrech studie, průběhu testování, uvádí podrobnosti obsahu paměťového testu a shrnuje dosažené výsledky.

  • Czech name

    Význam paměti při studiu hudby a při výuce cizích jazyků jako součást výzkumu na téma Vliv hudby na výuku cizích jazyků

  • Czech description

    V rámci výzkumu Vliv hudby na výuku cizích jazyků prováděného vědeckovýzkumným týmem Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové proběhlo na vybraných základních školách testování žáků 7. – 9. tříd s cílem zjistit, jaký vliv má paměť při studiu hudby a při výuce cizích jazyků a do jaké míry mají hudebně vzdělaní jedinci výhodu při učení se cizím jazykům. Testování bylo realizováno formou písemně zaznamenávaného paměťového testu kompletovaného s dotazníkem, v němž respondenti uváděli svůj vztah k hudebním činnostem. Příspěvek informuje o záměrech studie, průběhu testování, uvádí podrobnosti obsahu paměťového testu a shrnuje dosažené výsledky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Teoretické reflexe hudební výchovy

  • ISSN

    1803-1331

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    1-7

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database