All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

LABORATORY TEACHING DURING THE LOCKDOWN PERIOD CAUSED BY THE COVID-19 EPIDEMIC Virtual laboratories and other methods of substituting laboratory work during the pandemic closure of schools COVID-19 EPIDEMIC Virtual laboratories and other methods of substituting laboratory work during the pandemic closure of schools COVID-19 EPIDEMIC Virtual laboratories and other methods of substituting laboratory work during the pandemic closure of schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F22%3A50019086" target="_blank" >RIV/62690094:18440/22:50019086 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/aktualvyd.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    LABORATORNÍ VÝUKA V OBDOBÍ LOCKDOWNU VYVOLANÉHO EPIDEMIÍ COVID-19 Virtuální laboratoře a další metody náhrady laboratorních prací v období pandemického uzavření škol

  • Original language description

    Tento článek se věnuje metodám náhrady laboratorní prací studentů v období lockdownu. Cílem je zde popsat a kvantifikovat využití jednotlivých způsobů náhrady a také popsat jejich vztah k pedagogickým metodám přístupům jako jsou projektové a problémové vyučování, elearning nebo blendid learning a další. Důraz je kladen na koncept virtuálních laboratoří a jejich využití.

  • Czech name

    LABORATORNÍ VÝUKA V OBDOBÍ LOCKDOWNU VYVOLANÉHO EPIDEMIÍ COVID-19 Virtuální laboratoře a další metody náhrady laboratorních prací v období pandemického uzavření škol

  • Czech description

    Tento článek se věnuje metodám náhrady laboratorní prací studentů v období lockdownu. Cílem je zde popsat a kvantifikovat využití jednotlivých způsobů náhrady a také popsat jejich vztah k pedagogickým metodám přístupům jako jsou projektové a problémové vyučování, elearning nebo blendid learning a další. Důraz je kladen na koncept virtuálních laboratoří a jejich využití.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

    1214-9187

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    7-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database