Comparison of Efficiency and Demands of the E-Learning Form of Education with a Traditional University Education in the Database Systems 2 Course
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002945" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002945 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2
Original language description
Příspěvek se zabývá možnostmi využití eLearningu ve vysokoškolské výuce. Ve vysokoškolském prostředí se eLearningové kurzy využívají pro doplnění prezenční výuky, podporu kombinované formy studia a v omezené míře i pro distanční kurzy již více let. Stáleale v pedagogické veřejnosti probíhají diskuse, zda vzdělávání poskytované eLearningovou formou dosahuje stejné kvality jako tradiční prezenční výuka. Výzkumný tým pracovníků Univerzity Hradec Králové v rámci výzkumu projektu GAČR 406/09/0669 "Hodnocenípřínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol" a na něj navazujícího specifického výzkumu Fakulty informatiky a managementu, Univerzity Hradec Králové "Aplikace pro podporu flexibilního modelu vzdělávacíhoprocesu" zabývá právě touto problematikou.
Czech name
Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2
Czech description
Příspěvek se zabývá možnostmi využití eLearningu ve vysokoškolské výuce. Ve vysokoškolském prostředí se eLearningové kurzy využívají pro doplnění prezenční výuky, podporu kombinované formy studia a v omezené míře i pro distanční kurzy již více let. Stáleale v pedagogické veřejnosti probíhají diskuse, zda vzdělávání poskytované eLearningovou formou dosahuje stejné kvality jako tradiční prezenční výuka. Výzkumný tým pracovníků Univerzity Hradec Králové v rámci výzkumu projektu GAČR 406/09/0669 "Hodnocenípřínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol" a na něj navazujícího specifického výzkumu Fakulty informatiky a managementu, Univerzity Hradec Králové "Aplikace pro podporu flexibilního modelu vzdělávacíhoprocesu" zabývá právě touto problematikou.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´competences</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—