All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of Efficiency and Demands of the E-Learning Form of Education with a Traditional University Education in the Database Systems 2 Course

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002945" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002945 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití eLearningu ve vysokoškolské výuce. Ve vysokoškolském prostředí se eLearningové kurzy využívají pro doplnění prezenční výuky, podporu kombinované formy studia a v omezené míře i pro distanční kurzy již více let. Stáleale v pedagogické veřejnosti probíhají diskuse, zda vzdělávání poskytované eLearningovou formou dosahuje stejné kvality jako tradiční prezenční výuka. Výzkumný tým pracovníků Univerzity Hradec Králové v rámci výzkumu projektu GAČR 406/09/0669 "Hodnocenípřínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol" a na něj navazujícího specifického výzkumu Fakulty informatiky a managementu, Univerzity Hradec Králové "Aplikace pro podporu flexibilního modelu vzdělávacíhoprocesu" zabývá právě touto problematikou.

  • Czech name

    Porovnání účinosti a náročnosti e-learningové formy s tradičním vysokoškolským vzděláváním v předmětu Databázové systémy 2

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití eLearningu ve vysokoškolské výuce. Ve vysokoškolském prostředí se eLearningové kurzy využívají pro doplnění prezenční výuky, podporu kombinované formy studia a v omezené míře i pro distanční kurzy již více let. Stáleale v pedagogické veřejnosti probíhají diskuse, zda vzdělávání poskytované eLearningovou formou dosahuje stejné kvality jako tradiční prezenční výuka. Výzkumný tým pracovníků Univerzity Hradec Králové v rámci výzkumu projektu GAČR 406/09/0669 "Hodnocenípřínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol" a na něj navazujícího specifického výzkumu Fakulty informatiky a managementu, Univerzity Hradec Králové "Aplikace pro podporu flexibilního modelu vzdělávacíhoprocesu" zabývá právě touto problematikou.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´competences</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database