All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE RESULTS OF RESEARCHES OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE SELECTED COMPANIES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000484" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000484 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách

  • Original language description

    Článek se zabývá zjištěným stavem využívání informační technologie a podnikatelské strategie Customer Relationship Management (CRM) ve vybraném vzorku firem působících v České republice. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a shrnuty dosavadnívýsledky provedených analýz a výzkumů na vzorku firem se zavedeným CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšení a zlepšení obratu a kladného výsledku hospodaření firmy v době ekonomické krize? Jaká IT řešení dané firmy zvolily? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky ekonomické krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat.

  • Czech name

    Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách

  • Czech description

    Článek se zabývá zjištěným stavem využívání informační technologie a podnikatelské strategie Customer Relationship Management (CRM) ve vybraném vzorku firem působících v České republice. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a shrnuty dosavadnívýsledky provedených analýz a výzkumů na vzorku firem se zavedeným CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšení a zlepšení obratu a kladného výsledku hospodaření firmy v době ekonomické krize? Jaká IT řešení dané firmy zvolily? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky ekonomické krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2012 : ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-171-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    212-216

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 31, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article