All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001264" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001264 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání

  • Original language description

    Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se s

  • Czech name

    Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání

  • Czech description

    Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se s

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´competences</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    20/2012

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    78-99

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database