SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001264" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001264 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
Original language description
Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se s
Czech name
Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
Czech description
Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se s
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´competences</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20/2012
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
22
Pages from-to
78-99
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—