All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Retail Core Banking Services and Information Asymmetry from the Consumer Point of View

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002814" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002814 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE

  • Original language description

    Odborná publikace ?Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele? zpracovává uceleně téma aktuálního vývoje v oblasti trhu retailových základních bankovních služeb ve vztahu k asymetrické informaci o ceně, chování spotřebitele inejnovější evropské legislativě. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol. První poskytuje vymezení řešené problematiky ze strany nabídky i poptávky. Poptávka je pro Českou republiku popsána empirickou studií více než 20 000 reálných individuálních spotřebitelských profilů získaných empirickým šetřením. Kapitola se dále věnuje nadcházejícímu vývoji na straně nabídky zavedením povinně poskytovaného základního bankovního účtu. Druhá kapitola je zaměřena na deskripci nynějšího neuspokojivého stavu na trhu EU a pohledem vlastního šetření jmenovitě na trhu České republiky. Empirické šetření bylo provedeno na více než 9 000 spotřebitelích. Třetí kapitola se zabývá dosavadními pokusy o řešení ze strany jak legislativy, tak trhu samotného. Vzhledem k

  • Czech name

    ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE

  • Czech description

    Odborná publikace ?Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele? zpracovává uceleně téma aktuálního vývoje v oblasti trhu retailových základních bankovních služeb ve vztahu k asymetrické informaci o ceně, chování spotřebitele inejnovější evropské legislativě. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol. První poskytuje vymezení řešené problematiky ze strany nabídky i poptávky. Poptávka je pro Českou republiku popsána empirickou studií více než 20 000 reálných individuálních spotřebitelských profilů získaných empirickým šetřením. Kapitola se dále věnuje nadcházejícímu vývoji na straně nabídky zavedením povinně poskytovaného základního bankovního účtu. Druhá kapitola je zaměřena na deskripci nynějšího neuspokojivého stavu na trhu EU a pohledem vlastního šetření jmenovitě na trhu České republiky. Empirické šetření bylo provedeno na více než 9 000 spotřebitelích. Třetí kapitola se zabývá dosavadními pokusy o řešení ze strany jak legislativy, tak trhu samotného. Vzhledem k

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-5465-9

  • Number of pages

    158

  • Publisher name

    Grada

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book