Retail Core Banking Services and Information Asymmetry from the Consumer Point of View
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002814" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002814 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE
Original language description
Odborná publikace ?Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele? zpracovává uceleně téma aktuálního vývoje v oblasti trhu retailových základních bankovních služeb ve vztahu k asymetrické informaci o ceně, chování spotřebitele inejnovější evropské legislativě. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol. První poskytuje vymezení řešené problematiky ze strany nabídky i poptávky. Poptávka je pro Českou republiku popsána empirickou studií více než 20 000 reálných individuálních spotřebitelských profilů získaných empirickým šetřením. Kapitola se dále věnuje nadcházejícímu vývoji na straně nabídky zavedením povinně poskytovaného základního bankovního účtu. Druhá kapitola je zaměřena na deskripci nynějšího neuspokojivého stavu na trhu EU a pohledem vlastního šetření jmenovitě na trhu České republiky. Empirické šetření bylo provedeno na více než 9 000 spotřebitelích. Třetí kapitola se zabývá dosavadními pokusy o řešení ze strany jak legislativy, tak trhu samotného. Vzhledem k
Czech name
ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE
Czech description
Odborná publikace ?Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele? zpracovává uceleně téma aktuálního vývoje v oblasti trhu retailových základních bankovních služeb ve vztahu k asymetrické informaci o ceně, chování spotřebitele inejnovější evropské legislativě. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol. První poskytuje vymezení řešené problematiky ze strany nabídky i poptávky. Poptávka je pro Českou republiku popsána empirickou studií více než 20 000 reálných individuálních spotřebitelských profilů získaných empirickým šetřením. Kapitola se dále věnuje nadcházejícímu vývoji na straně nabídky zavedením povinně poskytovaného základního bankovního účtu. Druhá kapitola je zaměřena na deskripci nynějšího neuspokojivého stavu na trhu EU a pohledem vlastního šetření jmenovitě na trhu České republiky. Empirické šetření bylo provedeno na více než 9 000 spotřebitelích. Třetí kapitola se zabývá dosavadními pokusy o řešení ze strany jak legislativy, tak trhu samotného. Vzhledem k
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-5465-9
Number of pages
158
Publisher name
Grada
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—