Helping Professions 4.0 as a response to the challenges of Industry 4.0 - Implementation of a counseling chatbot in professional social counseling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F22%3A50020010" target="_blank" >RIV/62690094:18460/22:50020010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.32725/978-80-7394-939-6.09" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.32725/978-80-7394-939-6.09</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.32725/978-80-7394-939-6.09" target="_blank" >10.32725/978-80-7394-939-6.09</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pomáhající profese 4.0 jako reakce na výzvy Průmyslu 4.0 - Realizace poradenského chatbotu v odborném sociálním poradenství
Original language description
Průmysl 4.0 s sebou nese nejen nové příležitosti plynoucí z nasazení učících se algoritmů v oblasti produkce zboží/služeb, ale též rizika v podobě ztráty zaměstnání u pracovníků stižených touto modernizací. Řada z nich se pak dostává do obtížně řešitelné spirály postupného zadlužování a exekucí. Dluhové poradenství pak představuje jednu z hlavních náplní činnosti odborného sociálního poradenství. Zvýšená potřeba poskytování takovýchto služeb pak vede k přetížení zaměstnanců občanských poraden. Je jednou z možných cest reakce na tyto dopady Průmyslu 4.0 vytvoření odborného sociálního poradenství 4.0? Tedy bojovat s důsledky stejnou zbraní - nasazením učících se algoritmů do poradenství? Text prezentuje dílčí zjištění z pilotního testování provozu poradenského chatbotu.
Czech name
Pomáhající profese 4.0 jako reakce na výzvy Průmyslu 4.0 - Realizace poradenského chatbotu v odborném sociálním poradenství
Czech description
Průmysl 4.0 s sebou nese nejen nové příležitosti plynoucí z nasazení učících se algoritmů v oblasti produkce zboží/služeb, ale též rizika v podobě ztráty zaměstnání u pracovníků stižených touto modernizací. Řada z nich se pak dostává do obtížně řešitelné spirály postupného zadlužování a exekucí. Dluhové poradenství pak představuje jednu z hlavních náplní činnosti odborného sociálního poradenství. Zvýšená potřeba poskytování takovýchto služeb pak vede k přetížení zaměstnanců občanských poraden. Je jednou z možných cest reakce na tyto dopady Průmyslu 4.0 vytvoření odborného sociálního poradenství 4.0? Tedy bojovat s důsledky stejnou zbraní - nasazením učících se algoritmů do poradenství? Text prezentuje dílčí zjištění z pilotního testování provozu poradenského chatbotu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000671" target="_blank" >TL03000671: Use of artificial intelligence in providing professional social counseling</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník vybraných příspěvků 2. ročníku mezinárodní vědecké konference. Etika v 21. století.
ISBN
978-80-7394-939-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
60-65
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Jun 23, 2022
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—