Mathematics as a pedagogical problem
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50005622" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50005622 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Matematika jako pedagogický problém
Original language description
Kniha pojednává o třech dimenzích matematického vzdělávání a jejich vlivu na práci učitele. Jsou rozlišeny dva aspekty matematického vzdělávání: pouhá transformace informací a přirozený poznávací proces. Důležitou částí knihy je studium kritických míst ve školské matematice.
Czech name
Matematika jako pedagogický problém
Czech description
Kniha pojednává o třech dimenzích matematického vzdělávání a jejich vlivu na práci učitele. Jsou rozlišeny dva aspekty matematického vzdělávání: pouhá transformace informací a přirozený poznávací proces. Důležitou částí knihy je studium kritických míst ve školské matematice.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7435-644-5
Number of pages
190
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS book
—