Teaching at universities Implement NEEDS INNOVATIVE CHANGES TO IMPROVE THEIR QUALITY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F09%3A%230000009" target="_blank" >RIV/63468352:_____/09:#0000009 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY
Original language description
Autor se v článku věnuje neuspokojivému stavu inovačních snah na současných vysokých školách a dále stavu, kdy absolventi vysokých škol nepřinášejí pro podnikovou sféru v dostatečné míře inovativní změny, které jsou od nich očekávány. Dále se zabývá současným chápáním výuky studentů ve smyslu ?dáme jim? více informací než na ostatních vysokých školách a studenti získají konkurenční výhodu. Tomu však tak není. Informace jsou ?komoditou?, vyskytují se všude a někde často také zadarmo, neposkytují tedy žádnou konkurenční výhodu. Co je tedy podstatou současné konkurenční výhody studentů jednotlivých vysokých škol? Podstatou současné konkurenční výhody se stávají paradoxně znalosti, které v ?dřívější? době byli samozřejmostí.
Czech name
VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY
Czech description
Autor se v článku věnuje neuspokojivému stavu inovačních snah na současných vysokých školách a dále stavu, kdy absolventi vysokých škol nepřinášejí pro podnikovou sféru v dostatečné míře inovativní změny, které jsou od nich očekávány. Dále se zabývá současným chápáním výuky studentů ve smyslu ?dáme jim? více informací než na ostatních vysokých školách a studenti získají konkurenční výhodu. Tomu však tak není. Informace jsou ?komoditou?, vyskytují se všude a někde často také zadarmo, neposkytují tedy žádnou konkurenční výhodu. Co je tedy podstatou současné konkurenční výhody studentů jednotlivých vysokých škol? Podstatou současné konkurenční výhody se stávají paradoxně znalosti, které v ?dřívější? době byli samozřejmostí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inovácie vo výchove a vzdelávaní inžinierov
ISBN
978-80-8096-106-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
—
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—