All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching at universities Implement NEEDS INNOVATIVE CHANGES TO IMPROVE THEIR QUALITY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F09%3A%230000009" target="_blank" >RIV/63468352:_____/09:#0000009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY

  • Original language description

    Autor se v článku věnuje neuspokojivému stavu inovačních snah na současných vysokých školách a dále stavu, kdy absolventi vysokých škol nepřinášejí pro podnikovou sféru v dostatečné míře inovativní změny, které jsou od nich očekávány. Dále se zabývá současným chápáním výuky studentů ve smyslu ?dáme jim? více informací než na ostatních vysokých školách a studenti získají konkurenční výhodu. Tomu však tak není. Informace jsou ?komoditou?, vyskytují se všude a někde často také zadarmo, neposkytují tedy žádnou konkurenční výhodu. Co je tedy podstatou současné konkurenční výhody studentů jednotlivých vysokých škol? Podstatou současné konkurenční výhody se stávají paradoxně znalosti, které v ?dřívější? době byli samozřejmostí.

  • Czech name

    VÝUKA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH POTŘEBUJE ZAVÁDĚT INOVATIVNÍ ZMĚNY KE ZVÝŠENÍ JEJICH KVALITY

  • Czech description

    Autor se v článku věnuje neuspokojivému stavu inovačních snah na současných vysokých školách a dále stavu, kdy absolventi vysokých škol nepřinášejí pro podnikovou sféru v dostatečné míře inovativní změny, které jsou od nich očekávány. Dále se zabývá současným chápáním výuky studentů ve smyslu ?dáme jim? více informací než na ostatních vysokých školách a studenti získají konkurenční výhodu. Tomu však tak není. Informace jsou ?komoditou?, vyskytují se všude a někde často také zadarmo, neposkytují tedy žádnou konkurenční výhodu. Co je tedy podstatou současné konkurenční výhody studentů jednotlivých vysokých škol? Podstatou současné konkurenční výhody se stávají paradoxně znalosti, které v ?dřívější? době byli samozřejmostí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovácie vo výchove a vzdelávaní inžinierov

  • ISBN

    978-80-8096-106-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article