All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Data science for the analysis of admissions and maturita tests.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985807%3A_____%2F23%3A00583939" target="_blank" >RIV/67985807:_____/23:00583939 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.cs.cas.cz/news/2023-11-08-Den-otevrenych-dveri/en" target="_blank" >https://www.cs.cas.cz/news/2023-11-08-Den-otevrenych-dveri/en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Data science pro analýzu přijímacích a maturitních testů

  • Original language description

    ZÁKLADNÍ ÚDAJE: Den otevřených dveří Ústavu informatiky AV ČR 2023 - program. Praha: Ústav informatiky AV ČR, 2023. [Týden Akademie věd ČR. 06.11.2023-12.11.2023, Praha] ABSTRAKT: Přijímací a maturitní zkoušky rozhodují o budoucnosti mnoha mladých lidí. Avšak, jak zajistit, aby takové testy opravdu měřily to, co mají, a byly spolehlivé? Co když bychom mohli využít technologie, která nám pomůže předpovědět obtížnost jednotlivých otázek a vytvořit adaptivní testy na míru každému studentovi? V této prezentaci se podíváme na komplexní analýzu testů a položek a ukážeme si, jak lze pomocí strojového učení předpovídat obtížnost položek a zefektivnit testování pomocí počítačových adaptivních testů.

  • Czech name

    Data science pro analýzu přijímacích a maturitních testů

  • Czech description

    ZÁKLADNÍ ÚDAJE: Den otevřených dveří Ústavu informatiky AV ČR 2023 - program. Praha: Ústav informatiky AV ČR, 2023. [Týden Akademie věd ČR. 06.11.2023-12.11.2023, Praha] ABSTRAKT: Přijímací a maturitní zkoušky rozhodují o budoucnosti mnoha mladých lidí. Avšak, jak zajistit, aby takové testy opravdu měřily to, co mají, a byly spolehlivé? Co když bychom mohli využít technologie, která nám pomůže předpovědět obtížnost jednotlivých otázek a vytvořit adaptivní testy na míru každému studentovi? V této prezentaci se podíváme na komplexní analýzu testů a položek a ukážeme si, jak lze pomocí strojového učení předpovídat obtížnost položek a zefektivnit testování pomocí počítačových adaptivních testů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL05000008" target="_blank" >TL05000008: Advances in educational assessment: Analytical support for educational test development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů