All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00188614" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00188614 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů

  • Original language description

    V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra,kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využitívláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě

  • Czech name

    Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů

  • Czech description

    V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra,kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využitívláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP104%2F10%2F2023" target="_blank" >GAP104/10/2023: The development and evaluation of fibre reinforced concrete to fulfil actual requirements on precast lining of transport tunnels</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Geotechnické problémy líniových stavieb

  • ISBN

    978-80-227-3504-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    78

  • Publisher name

    STU v Bratislave

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    May 30, 2011

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article