All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The experience with spray applied waterproofing membrane in Veleslavin metro station

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00202957" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00202957 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Použití stříkané hydroizolace ve stanici metra Veleslavín

  • Original language description

    Stanice Veleslavín je jednou ze čtyř nově budovaných stanic pražského metra v rámci prodloužení linky Metra A ze stávající stanice Dejvická do Motola. Jedná se o unikátní dílo. Veleslavín je první trojlodní stanicí pražského metra navrženou a raženou Novou rakouskou tunelovací metodou. Vzhledem ke složitosti detailů napojení středního výrubu a bočních lodí, staniční části a traťových tunelů a zaústění únikového objektu do stanice, přešlo se v projektu od fóliové hydroizolace k hydroizolaci stříkané. V České republice jde o zcela novou zkušenost se stříkanou hydroizolací v tak velkém objemu. Doposud byla stříkaná izolační membrána využívána na dílech menšího rozsahu, například při výstavbě výtahových šachet ve stanicích metra Florenc a Národní a dále například při sanacích několika starých železničních tunelů.

  • Czech name

    Použití stříkané hydroizolace ve stanici metra Veleslavín

  • Czech description

    Stanice Veleslavín je jednou ze čtyř nově budovaných stanic pražského metra v rámci prodloužení linky Metra A ze stávající stanice Dejvická do Motola. Jedná se o unikátní dílo. Veleslavín je první trojlodní stanicí pražského metra navrženou a raženou Novou rakouskou tunelovací metodou. Vzhledem ke složitosti detailů napojení středního výrubu a bočních lodí, staniční části a traťových tunelů a zaústění únikového objektu do stanice, přešlo se v projektu od fóliové hydroizolace k hydroizolaci stříkané. V České republice jde o zcela novou zkušenost se stříkanou hydroizolací v tak velkém objemu. Doposud byla stříkaná izolační membrána využívána na dílech menšího rozsahu, například při výstavbě výtahových šachet ve stanicích metra Florenc a Národní a dále například při sanacích několika starých železničních tunelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Juniorstav 2013, 15. odborná konference doktorského studia - Sborník anotací

  • ISBN

    978-80-214-4669-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    257

  • Publisher name

    VUT v Brně, Fakulta stavební

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 7, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article