All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of the stiffness of the substructure on the stress in the continuously-welded rail of railway bridges made of concrete

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00212858" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00212858 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv tuhosti nosné konstrukce a spodní stavby betonových železničních mostů na napětí v bezstykové koleji

  • Original language description

    Tento článek popisuje vliv konstrukčních charakteristik betonových železničních mostů na velikost přídavného normálového napětí v bezstykové koleji, která je přes tento most vedena. Toto napětí zde vzniká z důvodu spolupůsobení kolejnicových pásů a mostu. Pozornost je přednostně zaměřena na vliv tuhosti nosné konstrukce a spodní stavby. Zkoumání bylo za pomoci výpočetního softwaru prováděno na celé řadě různých modelů, které se vzájemně liší svým konstrukčním uspořádáním. Jedním z předpokladů byla absence kolejových dilatačních zařízení.

  • Czech name

    Vliv tuhosti nosné konstrukce a spodní stavby betonových železničních mostů na napětí v bezstykové koleji

  • Czech description

    Tento článek popisuje vliv konstrukčních charakteristik betonových železničních mostů na velikost přídavného normálového napětí v bezstykové koleji, která je přes tento most vedena. Toto napětí zde vzniká z důvodu spolupůsobení kolejnicových pásů a mostu. Pozornost je přednostně zaměřena na vliv tuhosti nosné konstrukce a spodní stavby. Zkoumání bylo za pomoci výpočetního softwaru prováděno na celé řadě různých modelů, které se vzájemně liší svým konstrukčním uspořádáním. Jedním z předpokladů byla absence kolejových dilatačních zařízení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA03031099" target="_blank" >TA03031099: Transport infrastructure design optimization with respect to increased durability and operation safety</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    20. Betonářské dny 2013

  • ISBN

    978-80-87158-34-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    413-418

  • Publisher name

    Česká betonářská společnost ČSSI

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 27, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article