Application of Non-destructive Methods for the Determination of Microstructural Parameters of Recycled Asphalt Concrete in Track Bed
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00303349" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00303349 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216305:26620/16:PU121372
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stanovení mikrostrukturních parametrů recyklovaného asfaltového betonu v pražcovém podloží aplikací nedestruktivních metod
Original language description
Rozsah použití asfaltového betonu v pražcovém podloží je, v porovnání s aplikací zrnitých materiálů nejčastěji zastoupených štěrkodrtí, minimální. Tento příspěvek shrnuje výhody a nevýhody použití asfaltového betonu v konstrukci pražcového podloží a poskytuje relevantní literární rešerši. Hlavní část tohoto příspěvku se zaměřuje jednak na praktickou aplikaci recyklovaného asfaltového betonu (označovaného termínem R-materiál) v konstrukční vrstvě pražcového podloží a jednak na návazné nedestruktivní metody výpočetní tomografií (Mikro-CT) za účelem stanovení mikrostrukturních parametrů. Přínos tohoto příspěvku je založen na vyhodnocení druhu a obsahu mezer a obsahu rozpustného pojiva v konstrukční vrstvě. Výzkum byl rozdělen na laboratorní část, kde byly vytvořeny geotechnické modely železniční tratě, a na část v provozované železniční trati, kde byl vytvořen zkušební úsek. Závěr příspěvku shrnuje zkušenosti vyplývající ze stavby a pozorování zkušebního úseku, tak jako výsledky z metody Mikro-CT.
Czech name
Stanovení mikrostrukturních parametrů recyklovaného asfaltového betonu v pražcovém podloží aplikací nedestruktivních metod
Czech description
Rozsah použití asfaltového betonu v pražcovém podloží je, v porovnání s aplikací zrnitých materiálů nejčastěji zastoupených štěrkodrtí, minimální. Tento příspěvek shrnuje výhody a nevýhody použití asfaltového betonu v konstrukci pražcového podloží a poskytuje relevantní literární rešerši. Hlavní část tohoto příspěvku se zaměřuje jednak na praktickou aplikaci recyklovaného asfaltového betonu (označovaného termínem R-materiál) v konstrukční vrstvě pražcového podloží a jednak na návazné nedestruktivní metody výpočetní tomografií (Mikro-CT) za účelem stanovení mikrostrukturních parametrů. Přínos tohoto příspěvku je založen na vyhodnocení druhu a obsahu mezer a obsahu rozpustného pojiva v konstrukční vrstvě. Výzkum byl rozdělen na laboratorní část, kde byly vytvořeny geotechnické modely železniční tratě, a na část v provozované železniční trati, kde byl vytvořen zkušební úsek. Závěr příspěvku shrnuje zkušenosti vyplývající ze stavby a pozorování zkušebního úseku, tak jako výsledky z metody Mikro-CT.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LQ1601" target="_blank" >LQ1601: CEITEC 2020</a><br>
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
13. konference Speciální betony 2016
ISBN
978-80-86604-70-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
65-70
Publisher name
Sekurkon
Place of publication
Praha
Event location
Bystřice nad Pernštejnem, Lísek
Event date
Oct 13, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—